Sådärja!

Då föll Ninnie för trycket och skaffade smartphone!
Eftersom jag har noll koll på teknikprylar tog jag en sån som sambon har, för han e jäkligt nöjd med den, en Samsung Galaxy S2, fast jag tog en vit :)


Måste säga att jag ser fram emot att kunna lyssna på spotify i mobilen!

På förmiddagen va Andreas med Zebbe och tittade när han spelade tennis med dagis, dom hade haft kul!
Sen åkte vi och hämtade Stella och åkte till badhuset några timmar.
Idag blev det hela 7 simtag för Stella, och hon dök och höll huvet under vattnet rätt länge, så stora framsteg, kul kul!! Blev förstås lite race i rutschkanan också, vi va typ helt själva så det va skönt!
Zebbe talar ju om för alla tanter hur det går till när man badar, så ingen missar nåt liksom..
Han skällde lite på en gumma för att hon hade simfötter på sig, och det får man inte ha för det e fusk!
Jag vet inte om det va nån sorts halksockor hon hade på sig??
En annan motionssimare hade glasögon och det fick man tydligen inte heller ha, aja baja!
Han e för rolig den ungen!

Nu är det snart Top Model sverige, ja jag tycker att det är ett roligt program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0