Frisk, glad och kär.

Har nu vaknat ur dvalan igen, har legat i influensan i över en vecka och börjar nu känna mig som människa igen!
Tror aldrig jag har varit så sjuk i hela mitt liv!! Det var det värsta jag varit med om, typ.
Så nästa år ska jag nog fan vaccinera mig tror jag, så man slipper skiten!

Har hunnit med en del sen jag skrev sist i alla fall!
Vi har firat Stella som har blivit 7 år nu, herregud, det e ju inte klokt! Hon va ju typ 4 nyss tycker jag.
Vi hade släktmiddag, och helgen efter hade hon tjejmiddag för tjejerna i klassen!

Här e sööööta lillkusinen Minna!

Stella bjöd tjejerna på tacos!

Dagen före kom det en annan prinsessa, lilla Estelle :) Tur att hon inte kom på Stellas födelsedag, så hon får ha den ifred :)

Vi skulle ha åkt på kryssning förra helgen, men jag va ju dålig så vi fick skjuta på den, så på lördag åker vi istället, det ska bli skitkul, och barnen gillar verkligen det!!

Jag hade inte varit utanför dörren på en vecka, och under tiden har ju våren börjat titta fram, inte så mycket snö kvar och solen värmer så skönt!
Igår va det faktiskt ljust när jag gick till bussen 6.15! Så snart kan man börja cykla till jobbet igen, gud va härligt!!
Men i söndags morse var det vintervackert ute!

Är klar med skolarbetena också, var in till skolan och hade "vernissage".
Tanken va att alla skulle gestalta antingen lidande eller lindring av lidande med hjälp av konst.
Vi är 15 stycken, men vi va bara 4 som kom, och 2 av dom hade inte ens med sig nåt arbete, det va trist tycker jag!
En annan tjej hade en bild med sig, och jag gjorde en liten installation för att visa färgers och miljöns betydelse i vården, hur man kan skapa olika milöer för olika tillfällen, t.ex harmonisk miljö, värdig miljö m.m.
Så läraren tyckte nog det blev lite fiasko, men vi hade roligt som va där i alla fall, och det blev mycket intressanta diskussioner!
Så nu väntar jag bara på betyget så jag kan få sätta på mig min brosch :)
Efter det har jag kommit in på svenska och engelska kurserna, så då blir det mera plugg!

Det känns så bra allting just nu, det kommer bli en bra vår det här, mycket kul att se fram emot :)
Jag känner mig pigg igen, och glad och kär i den bästa som finns.
Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0