sjuk?

Hann var aen timme på jobbet igår när dagis ringde.
Zebbe va lite trött efter lunch så dom tog en temp.
Visade 37,1 så enligt personalen så var febern absolut på väg upp.
Hmm, jag vet inte jag, men feber brukar väl vara allt över 38??
Fick inte tag i Andreas som var ute och körde med jobbet så jag fick vända och gå och hämta Zebbe.
Som var pigg och glad och hoppade och studsade runt när jag kom dit.
Dom var ändå övertygade om att han va sjuk, och att han skulle ha jättehög feber när vi kommer hem.
Men han är så pigg och glad så!
Lite skämmigt att behöva va hemma för en sån grej när jag precis börjat på nya stället..
Men men.
Idag ska jag jobba i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0