sista jobbhelgen

Jobbar nu sista jobbhelgen på min enhet på ett tag.
På onsdag ska jag börja på korttidsboendet istället!
Det är ju fortfarande inom samma hus och jag känner ju dom flesta jobbarkompisarna sen tidigare, men det blir lite nytt ändå, ett litet annat sätt att jobba på!
Sa bara i förbifarten till chefen att jag va sugen på att testa på där. Och dagen efter frågade dom om jag ville flytta dit direkt, för det är en som går heltid som ska vara föräldraledig ett tag, så då jobbar jag där under tiden, så det kunde ju inte ha passat bättre!
Det va sjysst gjort av dom tycker jag!

Verkar vara jäkligt bra folk att jobba med och förhoppningsvis lite mer sjukvård, så man får göra lite mer.
Och schemat är guld!
Känns jäkligt kul!!
Behövde det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0