jobb jobb

Jobbade 6 dagar förra veckan och så blev det ju 6 dagar den här veckan med, och så plugg på det...
Känner mig rätt seg, och har inte mycket ork kvar på kvällskvisten, är dessutom lite förkyld så nog känner jag att jag lever. Och det ska man ju.
Ända tills man dör.
Har i alla fall gjort klart första skolarbetet, och börjat lite på nästa så jag ligger ju bra till.
Men jag kan inte släppa det när jag väl har börjat, och när jag har alla uppgifter framför mig så poppar alla ideer upp på en gång, och jag vill skriva ALLT, det bara snurrar i huvet ibland. Men det är roligt!
På jobbet har arbetet som kompetensstödjare dragit igång, orkar inte förklara hur det funkar men man ska vara som ett stöd för andra i sitt lärande på arbetsplatsen och genom olika utbildningar, typ.
Blir lite många bollar i luften ibland men det är kul, och ibland får man säga stopp, nu hinner jag inte med, annars skulle jag bränna ut mig själv tror jag.
För jag ber aldrig om hjälp.
Ska bli bättre på det.

Idag var första dagen på nya enheten, verkar riktigt skoj, och jäkligt bra jobbarkompisar!!
Så det kommer nog bli en rolig tid där, hoppas man får lära sig nåt nytt också :)

Ikväll är andra avsnittet på en ny serie vi börjat kolla på, Revenge heter den, och den verkar sjukt bra!!!
Så det är ett tips, går på TV3 kl 21.00 ikväll.
Till det skall det avnjutas en påse lösgodis (som jag har köpt helt själv) och en påse stjärnchips, kanske en skvätt jordgubbssaft också. Gärna under en varm filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0