Helg

Den här helgen har bara susat förbi, sambon har jobbat, men jag och ungarna har hittat på massa skoj!
I fredags var vi till badhuset, alltid lika kul!
Den här gången körde vi hårt i rutschkanan, fläsket dallra och vattnet stänkte.
När vi stod i duschen skulle ungarna gå till bastun men dom kom snabbt tillbaka rätt upprörda över att det satt 2 "rumpisar" i bastun.
När vi kom in satt det en, inte helt oväntat naken kvinna i bastun.
- Titta mamma, en rumpis sitter kvar.
- Ja, man brukar vara naken när man sitter i bastun, det är ju vi med.

På lördagen åkte vi in på bio och tittade på Alvin och gänget 3, vi har ettan och tvåan som går varma här hemma, och jag tycker nog dom är bättre, men trean va också gullig :)
Så käkade vi pizza och så mötte Andreas upp oss efter bion så åkte vi och handlade lite.
På kvällen somnade en trött Zebbe framför gladiatorerna, och en trött mamma också om jag inte minns fel...

Idag har vi varit och hälsat på kompis Malin i stan, och hennes lilla kille Douglas!
Det var ett tag sen vi sågs och barnen har inte setts på lflera år så det var verkligen kul!!
Dom lekte och vi gick till McDonalds och åt lunch :)
På vägen hem stannade vi i Arninge, hittade ett par varma stövlar, mina hade gått sönder och det behövs när man står och väntar på bussen på morgonen. Bra köpt av mig.
Rolig och lyckad helg!
Nya krafter för ny arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0