Fullt upp idag!

Igår va jag ledig, Zebbe och jag åkte till Norrtälje och handlade lite, blev nya bra-att-ha grejer till barnen, handskar, termobrallor och så varsin skidhjälm att ha när man åker pulka och skridskor och sånt.
Va rätt bra pris på allt faktiskt!
Sen skulle Stella ha en kompis med sig hem efter skolan, så vi bakade paj och dom pysslade hela eftermiddagen :)
För en gångs skull ville barnen bada tillsammans på kvällen, det händer inte så ofta nuförtiden, men dom satt däri och lekte rätt länge :)
Sen klippte jag Stella lite, det behövdes!

Nu ska jag först åka in till skolan och sitta där och skriva och sen blir det direkt till jobbet för att jobba kväll.
Förresten, va vitt och fint det är ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0