2012

Då var det nytt år då!
Jag har jobbat hela helgen så nyår vart lugnt och skönt. Vi åt god middag och smällde av lite raketer med barnen på kvällen. Sen somnade jag på soffan :)
Vaknade tio minuter före tolvslaget, så tittade lite på raketerna, barnen vaknade till och tittade lite också, sen somna dom om, och jag me.
Annars är vi igång igen med jobb och dagis och fritids, Stella börjar skolan igen på tisdag, och jag börjar på onsdag.
Fast jag ska ju inte vara ledig den här gången, så det blir väl fullt upp! Tiden kommer gå fort i alla fall, så snart är det vår igen!

Ska börja städa ut julen den här veckan, nu e man lite less på alla tomtar faktiskt, det brukar kännas så luftigt igen när allt åker ut! Bort med allt rött.

På fredag ska vi åka till stan och träffa mormor och moster, det blir skoj! Va så länge sen vi sågs nu.
Och på Lördag är det äntligen dags för ridskola igen, som Stella har tjatat!!
Räknat ner dagarna sen vi va där sist.
Har köpt ridvantar och ridbyxor till henne, ska försöka hitta några ridstövlar också tänkte jag :)
Lilla ridtjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0