Hej mitt vinterland!

Jäklar va kallt det har varit sista dagarna, och det verkar som det ska hålla i sig..
Eldar ljus för fullt här hemma, och det gör ganska stor skillnad faktiskt!
Vi har bestämt att nästa vinter SKA vi sätta in en kamin i vardagsrummet, både värme och mys!

Har min lediga dag idag, så barnen är i skolan och på dagis, så jag kan plugga i lugn och ro, ska åka och hämta dom strax.
Har gjort alla arbeten utom ett nu, och det är lååångt kvar tills kursen är slut, hade jag vetat att det skulle gå så lätt hade jag ju kunnat ta en kurs till, men men.
Efter den här ska jag testa att läsa på heltid på distans, tänkte börja med svenska och engelska, borde inte va så svårt.
Är lite sugen på att baka nåt idag, kanske jag och barnen gör det på eftermiddagen, får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0