En dag till, sen.

Bara Måndagen kvar av min helg, sen är jag lite ledig. Helgerna, eller förresten alla dagar går så fort tycker jag!
Idag på förmiddagen ringde dom från sjukhuset och undrade om jag ville jobba inatt!
Synd att jag jobbade hela helgen redan, annars hade jag lungt hoppat in!
Kändes så kul att jag har kvar en fot där, eller i alla fall en liten tå kanske, att dom inte har glömt mig :)
Det är ett bra bevis på att dom gillade mig :)
Och förresten, vem gillar inte mig liksom? ;)

Stella har legat nerbäddad med feber idag, så hon blir hemma från skolan imorgon, Andreas ska va hemma.
Zebbe och Andreas va till lekrymden en sväng på förmiddagen och mötte upp en från hans jobb med sin unge, Stella och jag va hemma och låg på soffan :(
Skönt för henne att bara va hemma och ta det lungt nån dag, annars är det oftast Zebbe som e sjuk, kan inte komma ihåg när Stella va hemma sist, typ 2 år sen kanske, den ungen e aldrig sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0