Dymmelonsdag

Så va det påskvecka redan! Har jobbat hela helgen, så något påskpyssel har det inte hunnits med, kanske gör nåt idag, vi får se..
Men när jag kom hem i söndagskväll hade Stella pyntat så fint, fixat i påskrisen och ställt fram kycklingar!
Hon e duktig hon!
Igår fyllde vår lilla prins hela 5 år!
Han firades med paket och sång på morgonen, sen blev han firad på dagis.
På kvällen hade han beställt våfflor, och granntjejen kom hit och åt med oss. Det var en helt lagom mysig födelsedag, och han fick det han hade önskat sig, så han var nöjd.

Här är en liten plutt-Zeb :)

Pluggar på med min Engelska, och det går över förväntan faktiskt!
Har lämnat in rätt många uppgifter och fått MVG på ALLA!! Det trodde jag ju inte, så det känns jäkligt gött!

Ledig med Zebbe idag, får se om vi hittar på nåt eller bara tar det lugnt, sen jobbar jag imorrn sen ledig 3 dagar igen, skööön vecka!!
Ska väl äta lite god påskmat i helgen, och så blir det barnkalas.
Senare idag stallet med Stella, Zebbe får också hänga på och kolla, det ville han gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0