skolbänken

Fr.o.m nu så är det alltså skolbänken som gäller fram till jul!
Vi va på lite information och genomgång idag, träffade läraren och lite sådär. Sen startar det på riktigt imorgon, då får vi träffa resten av klassen, jag och Mia, utbölingarna. Dom andra är ju redan en injobbad grupp, så jag hoppas dom är snälla mot oss :)
Skönt ialla fall att ha Mia med sig som man känner sen innan!!

Allt verkar kul och spännande, lite tveksam till det här med redovisningar inför grupp och sånt, det har jag fått lite panik för på senare år, börjar bli gammal. Men det blir bra träning för mig :D
Fick som första uppgift att fräscha upp kunskaperna om cirkulationsorganen, då vi kommer ha lite föreläsningar om det den här veckan. Verkar bli en lugn start i alla fall, skönt det så man kommer in i "pluggtänket" igen!

Nu snurrar allt i skallen, så det blir skönt med soffmys när Andreas kommer hem från träningen, då ska vi kolla på några avsnitt av Lost, så blir det te och äggmackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0