helg

Jobbar helg, men nu är den redan slut! Det går så jäkla fort asså, men jag ska jobba imorrn med, sen e ja ledig!
Igår efter jobbet så lagade vi mat, gott kött med goa grönsaker massa avocado och fetaost, det va så jäkla gott!
Sen åkte barnen och jag och köpte lördagsgodis, massor av lördagsgodis!!
Och chips och dipp och grejer, sen va man mätt kan man väl säga, jag va typ fortfarande mätt när jag vaknade i morse :/
Men godis är det bästa jag vet, särskilt lösgodis, fan va gott det är :)
Vi så g "helt magiskt" på svt med barnen, det gillade dom, trollerier e ju kul!
Sen såg vi 2 avsnitt av Lost innan det va dags för sängen.

Idag ska ungarna och jag göra lasagne, det är dom bra på! Och det är ju riktigt gott!! Så blir det fetaost och soltorkade tomater till mmmm....
Sen tänkte jag gå ner på cirkefys ikväll, va ett tag sen jag va nere på nåt nu, ska bli skönt, och svettigt.
Ska fota kattungarna sen och lägga upp, dom e ju så förbannat söta!

Kommentarer
Postat av: fia

ÅHHHH kattungarna har jag helt glömt bort!! Kan jag få komma hem till dig i veckan O:-) haha, jag tar med fika! KRAM

2011-10-09 @ 22:22:49
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0