HELG

Jahapp ingen sovmorgon här inte, vaknar klockan 7 av Zebbe som ligger bredvid mig och sjunger och pruttar, underbart!
Nu har vi ätit frulle, och har det lugnt och skönt såhär på morgonkvisten:)
Jobbade sista dagen igår så nu är man student fram till nyår! Oj va ung jag känner mig, student liksom.
Hade medarbetarsamtal med chiefen igår, det va ett riktigt bra samtal, det känns väldigt bra, och jag vet att jag är på rätt ställe.
Sen på kvällen hade vi lite mys framför TV.n med barnen, deras favoritprogram Barda har börjat igen, så det kolla vi på, åt lite kex och ost, mums mums :)
Sen var det ju Idol också, lite fiasko men en del bra också, gillar bäst Amanda F och Molly, och Olle e bra också.

Glömde skriva att vi var till badhuset i Tisdags, jag och barnen. Och Stella tog sina första riktiga simtag!!!
Det trodde jag inte, eftersom hon är väldigt rädd för vatten, så det var ett stort steg för henne, och mamma är väldigt stolt!
Nu börjar dom bli lite modigare, så nu åker vi rutschkana och sånt me, skitkul!!! :)
Ska försöka komma iväg till fyrishov nån helg, där e det mysigt ju!

Idag ska Stella till en kompis på kalas, så vi ska ner och handla present när det öppnar, annars har vi inte så mycket planerat, ska hämta Andreas som jobbar till 15, sen blir det soffmys och LÖRDAGSGODIS ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0