fortfarande onsdag

Har varit en sån där skön dag idag, Stella va i skolan och Zebbe och jag var hemma, städade lite.
Zebbe är besatt av Star Wars just nu, så idag har vi fäktats, och fäktats med hans små lasersvärd. Och så ska man antingen vara Darth Vader, eller Obi-Wan Kenobi, Zebbe är för det mesta Yoda, och det är ju bra för han e ju en good guy :)
Sen har vi byggt lite rymdskepp med lego, och lekt med hans små figurer :) Rätt kul faktiskt!
Sen ville han spela pappas Star Wars-spel, men det är ju för svårt för honom, så jag fick spela, och han tittade på :) Så fick han köra träningsbanan, för den kan han :)
Idag sa han t.o.m
-Mamma nu vill jag nog leka själv en stund.
Okej då :)


Gick förbi leksaksaffärn och Zebbe "behövde" ett dubbel-lasersvärd, så det fick han, 79kr va ju inte så farligt, det finns riktigt coola svärd, men dom kostar 700(!)kr.
Leken har fortsatt ikväll, och Zebbe har byggt nya rymdskepp med Andreas, okej han e liiite bättre på att bygga lego än jag.
Men lego e riktigt kul faktiskt, det kan man sitta länge med!
Kan nog bli det i julklapp sen tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0