Takdropp och Tennis



Nu börjar solen värma ordentligt, så skönt att slippa mössor när man är ute! Imorgon ska jag och barnen ut och leta vårtecken!
Zebbe och jag följde med och tittade när Stella spelade tennis med dagis idag, och gud va duktiga dom var allihopa! Vår lilla 5-åring känns plötsligt inte alls liten längre.

Dagens kul: Stella ropar till mig när vi är ute:
- Mamma nu vill jag att du kommer så vi får ha ett litet samtal här.
- Jaha vad gäller det samtalet då?
- Du har tagit min kompis (snögubbens) halsduk, så nu kommer han frysa!
- Men han behöver inte den längre, det blir ju vår nu.
- Jaha va bra då.

Dagens strul:  Nej inge strul idag vad jag kan minnas, förutom att det alltid blir så jävla dyrt när man handlar, jag fattar inte det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0