segt

Är lite seg efter jobbet idag, sambon är på spinning ikväll, men imorrn ska jag också träna ÄNTLIGEN!
Är nog lite narkoman, blir knäpp när jag inte får/kan träna!
Ikväll glor vi väl på tv, just nu är det arga snickaren, alltid kul och se, då får man en påminnelse om hur jävla bra man har det!! På tal om tv så har vi ställt in en på barnens rum idag, så imorgon hoppas vi på lite sovmorgon:) Då kan dom ligga och titta en stund innan frukost.
Imorgon ska Andreas och Stella åka och köpa presenter till Zeb som fyller år på lördag. Idag önskade han sig en stor dinosaurie, en orm och en drake:) Han önskar sig olika saker varje dag, förut var det en blå anka, och häromdan var det en STOR bil. Han har pratat jättelänge om spiderman-tårta, vi får väl se om det går att ordna, kan man beställa nånstans kanske? Annars får jag improvisera...

Barnen och jag gjorde lite påskfint igår, så nu känns det lite vårigt härinne i alla fall!



Kommentarer
Postat av: fia

Härligt med blogg :D



Fika/lunch snart?? :)



kram

2010-04-03 @ 01:12:56
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0