Liten blir Stor


Här ser ni en numera väldigt stor tjej, hon har tappat första tanden, och den bredvid lossnar vilken dag som helst, då blir hon "gluggen" på riktigt :)

Nån som följer House på tisdagkvällarna?
Då kanske ni också fastnade för en låt som var med för några veckor sen? Den satte sig i alla fall i min hjärna direkt, här har ni den!
http://www.youtube.com/watch?v=5LxC3M-Yngs

Dagens strul: Har man gått och dragit på sig magkatarr då, har gjort ont som FAN i magen/bröstet hela helgen, men nu verkar det ge med sig i alla fall, har köpt äcklig medicin, i fall att...
Dagens kul: Stella och jag ska åka och storhandla själva ikväll, det ska bli lite mysigt!

I vanliga fall åker vi allihop och storhandlar, men det brukar bli lite kaosartat, Zebbe gillar INTE affärer. Och jag är en extrem kontrollmänniska, så jag skriver en lista, exakt vad vi ska ha, och i exakt den ordning som dom kommer i affären, så har jag stenkoll och glömmer ingenting! MEN, så helt plötsligt får Andreas för sig att gå åt ett annat håll, alltså fel håll, och då utbryter panik i mitt system, allt blir fel och jag har inte koll på nånting helt plötsligt, vafan har dom flyttat på ostsåsen nu, den brukar ju stå här???!!! Panik! Och vart är Zeb nu då, jaha då va han borta också, mamma, mamma kan jag få en barbiedocka, jag har ju bara 3? Va, nej du får ingen docka. Men ååååhhh, då tycker jag det här e tråååååkiiiigt!!!! Nej vi skiter i toapapper, bara vi tar oss ut härifrån NU!
Äntligen, nu får vi betala. - Jaha då blir det avstämning idag:) Visst, självklart, ni kunde inte ha valt en bättre dag för just avstämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0