Heta bönor

Såg nån så ska det låta förra fredagen? Om inte så missade ni verkligen nåt!
En ny favorit är dessa coola tjejer i bandet Cookies n Beans, country när den är som bäst! Dom var med i melodifestivlen förra året, och tjejen till vänster, Frid Öhrn känner man igen från bandet Oh Laura som gjort grymma låten "Release me" ni vet den i saab-reklamen. Dom har en spelning i Skebobruk i Maj som jag hoppas vi kan gå på.

Skriver ner länkar till Youtube här om man vill lyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=qYLpx4PesHA
http://www.youtube.com/watch?v=NjQXMZe2ouk

Sen till dagens strul: Jag känner en tjej, hon e värsta bitchen, skäller på folk för minsta lilla och är allmänt otrevlig liksom. Jag hatar henne och vill aldrig mer se henne, men ändå ger hon sig inte, nejdå hon kommer tillbaka varje månad och förpestar tillvaron för dom flesta. Och försöker man säga något snällt så lyckas hon vända det till något dåligt, och börjar störtböla helt plötsligt, hallååå vad är problemet liksom???
Jag kallar henne Häxan Surtant, men den korrekta benämningen är Premenstruellt syndrom, alltså PMS, fucking jävla PMS!
Nog om det. Nu ska jag jobba hela helgen och då ska jag vara trevlig, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0