Då var det dags då

För mig att skaffa en egen blogg, har funderat på det ett tag, och nu tänkte jag vafan, jag gört!
Har alltid tyckt om att skriva, och ofta är det väldigt skönt att skriva av sig, och vissa saker känner man ju att det här vill jag dela med mig av!
Med 2 små barn i huset händer det mycket, både kul och strul, det är väl mest det min blogg kommer handla om, vardagliga saker liksom. Min lilla familj är mitt allt förstås, men andra intressen är musik (kan man inte leva utan) men framför allt träning (kan man inte heller leva utan) sen har jag en sån tur att jag har en sambo (kan inte leva utan honom heller) som jag kan dela mina intressen med, love you!
Skriver väl mer senare, och ska försöka få till en bild också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0