uppdatering

Fan jag är alltid så noga med att ställa in P-skivan, men i fredags hade jag väl hjärnsläpp och glömde visst det:(
Och tydligen var det en lapplisa där och satte en bot, FAN va onödigt! 400 spänn åt helvete.
På lördagen åkte jag och barnen och badade i Largen med Peter och Sara, riktigt bra vatten där, dit får vi åka fler gånger! Men det var ju molnigt så vi frös efter badet, fikade lite, åkte sen vidare för att kolla på färjan till justerö, det tyckte barnen var lite kul, så den får man väl ta och åka nån dag:)

Sen hämtade vi Andreas vid 15-tiden. Han och Zebbe åkte in till American car show i Norrtälje för att kolla på bilar, och jag och Stella hade tjejmys, åkte och åt pizza i Rimbo, sen hyrde vi film och köpte godis :)
Bra för barnen att va ifrån varandra och få lite egen tid.
Igår hade Stella en kompis här, dom lekte och hade så roligt :) Sen blev det en lugn kväll här hemma, barnen somnade 19.30, då satt vi på altanen och drack lite kaffe i lugn och ro, det var skönt!

Idag är Andreas sista pass, sen får han ÄNTLIGEN semester!!! Det ska bli mysigt att vara lediga allihop, 4 veckor får vi tillsammans, så skönt!! Sen ska barnen och Andreas vara lediga 2,5 vecka till när jag börjar jobba.

En sån där liten Mini hade vi också innan barnen kom, och nån gång ska vi ha en sån igen, dom e så häftiga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0