Nu är det semester!!!

Äntligen, som man har gått och väntat på det här!!!
Fick sticka tidigare i söndags så då hämtade familjen mig så åkte vi och badade direkt, superskönt!! Sen lagades det tacomiddag och efter det blev det en kvällstur till en mysig lekpark med fika i kvällssolen! Kan det bli en bättre start på semestern? :)
Igår var sambon också ledig så vi tog en tur till Täby C för lite sommarshopping. Sambo kom hem med 18 kassar typ, och jag som inte skulle handla något fick med mig lite jag med, och lite till ungarna såklart.

Köpte Veet vaxremsor som jag har plågat mig själv med idag. Trevligt, men vad gör man inte.

Får se vad vi gör idag, ska iväg och handla lite nya hinkar och spadar så man kan göra lite sjyssta sandslott, det e kul :) Just nu är ungarna hos grannen och leker, dom har så kul ihop!
Här kommer lite sommarbilder, och fler lär det bli. 41 dagar semester kvar. :)



Andreas "klättrarn"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0