Fredag

Idag går barnen sista dagen på dagis, sen är det SOMMARLOV!! Jag får sommarlov på måndag, alltså bara 3 arbetspass kvar, tror ni dagarna segar sig fram nu eller!!
Får se om det blir vattkoppor här på semestern, det går på dagis nu... Jag tror att jag har haft det men jag är inte säker :/ Hoppas man slipper det i alla fall!!!!

Annars har vi börjat ladda för semester här hemma, köpt sommarsandaler, simpuffar och nya utemöbler, så nu kan vi ha sommar!! Åkte och badade i förrgår, men det började åska och regna typ direkt när vi kom fram, så barnen hann bara doppa sig så var det dags att åka hem :( Men det var rätt skönt i vattnet faktiskt!
Nej nu ska vi göra oss i ordnig för dagis och jobb, hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0