Fredag idag då

Har faktiskt INTE badat och solat idag :) Var lite skönt att vila från det en dag. Vi åkte hem till Fia för att hälsa och klappa på valpisen, och herregud så söt han va då!!! Stella blev lite kär tror jag:)
Fikade lite där, och sen på vägen hem tog vi en tur till en loppis jag spanat på ett tag. Och där fyndade vi lite, barnen köpte 2 gosedjur i var för en femma. Och jag hittade dessa små söta vaser och en fin gammal silverbricka, pris på allt, 10 riksdaler, tack för det!


Har även inhandlat lite tekniska prylar, det gör jag sällan för jag hatar teknik, sladdar och sånt, huuu, läskiga grejer. Men det här är ju rätt "nyttiga" prylar, en blender så man kan göra goda smoothies :)


Köpte också en Sodastream så man kan göra eget bubbelvatten, slipper man släpa hem flaskor, och slipper släpa dom till återvinningen sen :) Sedär lite miljötänk av mig!

Nu ska vi se "Farsan" hoppas man får skratta ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0