bakat

Igårkväll bakade Zebbe och jag pizzabullar!

Fast Zebbe bakade inte bullar, han bakade flygplan och vattenpistoler :)

Dom fick toppbetyg av ungarna, och perfekta att ha med sig i picnic-korgen!!

Receptet hittar ni här : http://www.alltommat.se/recept/pizzabullar-2242
Jag bytte ut hälften av mjölet till dinkel, och så hade jag i hackade svarta oliver.

Nu har vi varit och badat i några timmar, så nu får barnen hålla sig inne ett tag och vila och dricka. Jag me för den delen:) Dom var här med våran TV som pajade förra helgen, så nu kan vi glo på den igen om kvällarna, inte för att jag har saknat den men ikväll börjar morden i Midsomer, och det får man bara inte missa!!!
Vi hade sån jäkla tur att vi hade tagit 5 års försäkring på den så det kostade bara några hundringar att laga den. Ibland e vi bra kloka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: venessa

mmmm, ser gott ut!:)

Ha en skön helg!!

kramar

2010-07-15 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0