måndag

Regnigt idag! Känns lite som att den riktiga sommaren är över? Fast jag har 2 veckors semester kvar, och Andreas har en hel månad kvar!! Sköööönt!
Ska ta och baka lite idag tror jag, behöver fylla på i förråden, så blev jag så sugen på paj, så får se om vi gör det me:)
Annars går vi och väntar på telesamtal, mycket nytt och spännande som ska redas upp denna vecka föhoppningsvis, men jag säger inge mer nu ;)

Andreas kör ner Stella till en kompis nu så dom skulle leka, så kanske dom kommer hit en stund sen också. Zebbe e lite seg idag, så vi ska nog ligga på soffan ett tag nu!

Vet inte om jag skrev det, men vi var på 50-årskalas i Lördags, jättetrevligt var det, och med massa god mat och dricka! Och roliga lekar!! Kul att träffa släkt som man inte ser så ofta. Barnen sov hos farfar, det hade dom sett fram emot såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0