Jupp

Hoppsan, blev visst inga bilder idag heller, e så jäkla trött nu så jag orkar fan inte hålla på med det. Så har jag så ont i benhinnorna också, men det har jag fått som straff, det vet jag. Jag hittade ju aldrig min andra jobbsko, skumt. Och jag har fan inte lust att köpa nya, för jag vet ju att om jag gör det så kommer jag ju snubbla på den andra jävla dojjan, så kommer jag ångra djupt att jag slängde ut pengar i onödan. Så då tog jag helt enkelt och snodde ett par tofflor på jobbet, japp jag stal dom, rakt av utan att skämmas. Ni ska se vårt omklädningsrum, där finns 2 högar med gamla tofflor. Och i den högen som stinker minst hittade jag ett par tofflor i min storlek, som jag förresten är rätt säker på är mina gamla, som jag hade lagt att ruttna i sko-komposten. Saken är den att dom är helt VÄRDELÖSA att gå i, så nu har jag ont som fan och får hasa fram på golvet. Straff.
Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: fia

Hej!!

Supertack för senast, var ju skitkul. Måste göra om snart :)

Fick du några bilder så tar jag tacksamt emot :D eller om jag kan kopiera dom från din blogg, om du nu lägger ut dom snart!!!! :D



kramar

2010-08-25 @ 15:28:26
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya
Postat av: venessa

Stackare!:(

hoppas du hittar tofflan!

massa kramar

2010-08-25 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0