Ja jag vet

När jag får tid nån dag ska jag lära mig hur man gör en sjysst design på bloggen, jag e fan kass på datorer när jag tänker på det.... Men nån dag lär det finnas tid över för det också. Men dom här blommorna var väl fina? :)

Åkte ner till torpet i onsdags, var framme på eftermiddagen, så då började vi ta tag i trädgården, där har inte blivit ordentligt rensat på ett par år så det behövs verkligen. Hade ju med oss handjagaren ner, men det var ju bara att glömma. Jag klippte typ 1/3 av gräsmattan innan jag hade lessnat, det hade ju regnat rejält så det var nog för blött för att använda den. Andreas fick meka istället. Och så kom vår snälla granne ner med deras gräsklippare som vi kunde låna, men då startade inte den heller... Tillslut i alla fall så hade vi en nyklippt och fin gräsmatta, och Andreas hade lagat 2 gräsklippare den dagen :)

På kvällen grillade vi korv i öppna spisen, smarr smarr. Hade potatissallad till denna gång, fy va gott det är!

Hela dagen igår var det kanonväder, och här är en kort sammanfattning av den dagen:
Klippte gräs, rensade rabatter, beskärde äppelträden, sågade en björk till kubbar, provade lokala pizzerian, provade lekparken, tittade på tågen, fikade, tömde bajstunnan, lekte med bilarna, högg ved, bar in vedförrådet, gjorde i ordning rabattkanterna, hämtade vatten, spelade krocket, klippte ner rosbuskar, satt framför brasan med ömmande fingrar. Somnade gott.



NEHE???!!!
Nu blev det nåt muppfel så det går inte att lägga in fler bilder! Får komma imorrn istället då...

Nu ska det ändå bli lite skönt att lägga sig i sin egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0