hinner liksom inte!!

Vet inte varför det ska va såååå segt att ladda upp bilder här?? Men men skriver ett snabbt inlägg, så blir det bilder från helgen imorgon istället.. mmm
I lördags var vi ju på kräftskiva på Vätö, skitkul var det!!! Pratade och skrattade mycket, och fick god mat! Tack för det!
Vi hade ju ungarna med oss, och det gick rätt bra, förutom att Zebbe fick nåt jäkla mupp-ryck och typ sprang runt och skrek och kastade grejer och va helt för mycket bara... men han lugnade sig sen som tur var :)
Och så var ju lilla pudel-Rocco där, men gud så söt!!! Ska lägga in bilder på när Fia fönar honom, så jäkla söt! Stella tyckte han såg ut som ett litet moln :)
Han e ju valp=busig plus att han har skapligt vassa tänder, så efter lite lek sa Zebbe : - Nej nu åker vi hem, för den där "kräfskivehunden" biter mig, hahaha han har så sköna kommentarer!

Stella har haft en kompis här och lekt både lördag och söndag, dom har haft jättekul ute i nya kojan! Fick både äta lunch och fika ute i kojan, oj oj oj då var dom riktigt stora tjejer :)
Skönt att jag körde hem i lördags för då var man pigg igår, så då fick gräsmatta och rabatter sig en omgång, fast det var ju egentligen Andreas som klippte gräset kom jag på..
Längs plattorna så hade ju gräsmattan börjat bre ut sig igen, så nu skar jag kanterna med kniv, och jävlar va proffsigt va? Snyggt blev det, riktigt snyggt.
Snickrade ihop stöd till min pion-häck, så nu ser det lite finare ut :) Hmmm vad gjorde vi mer... äh kommer inte ihåg nu.

Har jobbat idag. Fick sticka tidigare, för idag var det dags att fixa dom sista pappren till torpet, så nu är det vårat i varenda papper, guuuud vad vi är lyckligt lottade!
Ska ner dit nästa torsdag-lördag, längtar!!

Har varit på friskis-jumpa ikväll, kändes riktigt bra!! Gamla formen är inte så långt bort som jag trodde. Höstterminen börjar 6:e september så då blir det hårdträning igen! Finns lite nytt man vill prova, Yoga m.m, kul kul. En kompis har också köpt kort och har börjat träna, e så kul när man har nån att gå med, även om Andreas och jag har gått mycket tillsammans, så är det kul och gå med en tjejkompis också!
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0