det var den semestern det...

Sista dan idag, imorrn börjar man jobba igen. Känns både tråkigt och skönt. Tråkigt för att Andreas och barnen är hemma 2 veckor till, men skönt ändå att komma tillbaka till rutinerna. Cykla till jobbet, börja träna igen, ORDENTLIGT. Har typ tränat 2 ggr sen i maj, men nu är man taggad att sätta igång igen!! Och äta bättre igen, har blivit mycket godis och sånt, men samtidigt har det varit semester, då är det skönt att bara skita i allt, typ.
Sista semesterdagen blev en bra dag. Först körde vi loppisrunda, var runt på 4 olika och fyndade lite till torpet :)
Barnen hittade lite leksaker med :)

Sen fick jag ett ryck och grävde upp mina 2 STORA pioner som har växt på baksidan av huset, alltså ingen som har sett dom, nånsin typ. Delade på dom så det blev 8-10 mindre plantor. Sen var Andreas snäll och grävde en rabatt som jag planterade dom i, så förhoppningsvis kommer dom växa fint och bilda en liten pion-häck :) Bara hoppas dom överlevde denna flytt... Bilder kommer eventuellt senare.
Sen åkte jag ner och köpte lite pizza som vi värmde på, och under tiden klippte Andreas lite träd och buskar. Ska fortsätta i trädgården i morgon om vädret tillåter:)
Nu ska vi se hulken-filmen och äta choklad :) Men imorrn är det slut med det, pronto!

Ska bli kul och komma tillbaka till jobbet, träffa alla jobbarkompisarna, skratta järnet som vi brukar :)
Enda jobbiga är att jag inte hittar min ena arbetssko, vafan kan jag ha gjort av den ??? Varför har jag bara en liksom? Konstigt det där.

Har i alla fall haft en grymt skön sommar och semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0